Жүгіру жолы • Қазіргі заманғы мектеп-лицей-бұл баланың кең білім тәжірибесін жинақтайтын орын
Кіру
AA+
Жүгіру жолы • Қазіргі заманғы мектеп-лицей-бұл баланың кең білім тәжірибесін жинақтайтын орын
AA+

«Қостанай қаласы  білім  бөлімінің  №15 жалпы білім беретін  мектебі» КММ

Коучинг тақырыбы:

Рефлексия –мұғалімнің кәсіби дамуының негізгі кепілі.

                                                                           Дайындағандар: Серикова А.А.

                                                                                                         Умиржанова А.А.

Коучинг тақырыбы:

Рефлексия –мұғалімнің кәсіби дамуының негізгі кепілі.

(МҰҒАЛІМНІҢ САБАҚТЫ ӨЗІНДІК ТАЛДАУЫ).

Жалпы мақсаты:

Мұғалімнің сабақ өткізу шеберлігін арттыру, сабақты талдау және сабақты мұғалімнің өзіндік талдауы туралы түсінуіне жағдай жасау.

Оқу нәтижелері:

Мұғалімдер өздерінің сабақтарына талдау жасайды, тәсілдерін салыстырады және қорытынды шығарады. Талдау тәсілдерін пайдаланып, сабаққа өзіндік талдау жүргізеді.

Түйінді идеялар:

Сабақты талдауға қажет тәсілдер

Коучингтің барысы

Уақыт

Тренердің әрекеті

Тыңдаушылардың әрекеті

Бағалау

Ресурстар

2 мин

Ынтымақт. атмосферасы

 

Қатысушылар бір-бірімен амандасудың бірнеше тәсілін қолданып, бір-бірімен амандасады және бірнеше адаммен амандасады

кері байланыс

 

2 мин

Гүл құрастыру арқылы бөліну

Гүл күлтешелерін таратып,олардан гүлдер құрастырады. Әр күлтешесіне оқушы өз атын жазып,бір топ болады.Гүлдер бір формада ,түстері ғана ажыратады.

 

Мұғалімдер 5 топқа бөлінеді

 

Гүл күлтешелері

2 минут

«Веер» әдісі

 

Мұғалім өз сабағын талдаған кезде қандай сұрақтар қарастырылады?

Бүгінгі өтілетін тақырыппен, мақсаты мен күтілетін нәтижелерімен, түйінді идеялармен танысады

 

Кері байланыс

Әр түсті қағаздар,

маркер

3 мин

 Топтық жұмыс

Практикалық бөлім Ұсынылған дайын ҚМЖ жоспарына әр топ талдау тәсілдерін пайдаланып, сабаққа талдау жасайды.

 

 

Қатысушылар өз талдауларын флипчартқа түсіріп, соңында барлық топқа жариялайды

 

Флипчарт, маркер, қарындаштар

 

7 мин

Топтық жұмыс «Венн диаграмма » әдісі

1-топ.Рефлексия не үшін қажет?

2-топ. Рефлексияның мұғалімге тиімділігі?

3- топ.Рефлексияның оқушыға тиімділігі?

4-топ.Рефлексия мен талдау

Айырмашылығы неде?

Ұқсастығы неде?

5-топ.Мұғалімнің сабақты өзіндік талдауы деген не?

Мұғалімдерге жалпы рефлексия және кері ьбайланыс туралы түсінік беру.

Рефлексия сөзі латын тілінен кірген reflexio - кейінге айналым мағынасын білдіреді. Бұл терминді Джон Локи 17 ғасырда берген. «Рефлексия – адамның өз істерінің мәнін түсіну, олар туралы ойлану барысында өзіне өзінің нені, қалай жасағаны туралы толық және анық есеп беруі немесе өзі әрекет барысында басшылыққа алған ережелер мен кестелерді мойындауы не жоққа шығаруы»

Кері байланыс дегеніміз – сабақтың мазмұны немесе әдіс-тәсілдері, оның тиімділігі мен қандай дәрежеде өткендігі туралы үйренушілердің ой-пікірлері мен эмоциялары, олардың болашақтағы (келесі сабақтардағы) өз мұқтаждарын келтіруі. Бұл пікірлер мұғалімге өткізген сабағына баға беріп, оның ұтымды жақтары мен кем-кетіктерін анықтап, өз жұмысына өзгерістер енгізу мүмкіндігін береді..

 

Қатысушылар Венн диаграммасына салып, салыстырып жазады

Жариялайды

Қатысушылар ойларын, талдау туралы постер жазу арқылы түсіреді. Әр топ өз постерлерін қорғайды.

 

 

Кері байланыс

Диаграм

Ма

Флипчарт, маркер, қарындаштар

 

3 мин

Сабақ талдаудың критерийлері:

Тақырыпқа сай оқу мақсаты дұрыс қойылды  ма?

Оқу мақсатымен бағалау критериясының арасында байланыс бар ма?

Сабақта қолданылған тапсырмалар бағалау критерийлеріне сәйкестік бар ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Пайдаланылған әдіс-тәслдеріміз тиімді болды ма?(Себебі?)

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Ерекше білімді қажет ететін және дарынды балалармен жұмыс жұмыс қамтылды ма?

Сабақта оқушылар қызығушылық таныта алды ма? Өйткені...

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгізер едім?Неліктен?

 

Берілген критерийлерді талдау арқылы тұжырым шығару.

 

карточка

5мин

Кері байланыс.   «Эссе парағы...»

 

 

Бүгінгі сабақта туындаған сұрақтар мен алған мәліметтер, білімді меңгеру барысында кездескен сұрақтар туралы жазады.

 

Жазба

ша кері байла

ныс

стикерлер